en bra helg.

Den här helgen har varit en mkt trevlig helg!
I Fredags åkte jag hem till Stugun, åt god mat hemma hos mamma och sen gick jag till Sara och spelade kort med henne, Marita och Micke! Jag vann på hjärter! Skrällskrällskrällskrällskrällskräll

Sen på lördan åkte jag in och färgade mamma och sen träffade jag min Saya som hade kommit hem från stockholm i helgen. Vi åkte hem till henne och åt gott kött med pärgratäng och drack rödvin. Sen började vi drack lite cider och kom på att vi skulle gå ut lite hastigt och lustigt. Så det blev en mkt trevlig spontan utgång.

Saya blev dock grisfull så vi tog en taxi hem och sov.

Idag var vi först på donken och var tjock litegrann, och sen åkte jag hem till Niklas och träffade han lite. Underbart och jobbigt.. Fan

Nu ska jag dricka upp min glögg och sen är det dags att sova lite..


Kommentarer
Postat av: Helene

Men hur fick du till en så snygg blogg? Jag får bara till fula layouter.. Damn you! :P

2007-11-12 @ 21:25:42
URL: http://foffo87.blogg.se
Postat av: Tina

Vi får prova å fortsätta imorn, mitt msn å internet har kajkat ihop... Men hoppas de duger så länge iaf!

2007-11-12 @ 22:39:37
URL: http://tinawina.blogg.se
Postat av: Anonym

jag stavar mikke, sådeså! coola döskallar förresten!

2007-11-13 @ 13:12:00
Postat av: Anonym

och mitt hår är fint...

2007-11-13 @ 13:13:07
Postat av: Maria

Hej!
Vilken snygg blogg du fixat till =)
Tjusigt med alla döskallarna!

2007-11-13 @ 14:09:12
Postat av: Lotta

Shit va du har stylat! Snyggt!
Helt ok med halv arbetsdag!:)
Ses

2007-11-13 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0