Du måste skämta med mig!!!

För det första. Jag känner mig djupt hedrad att du bryr dig så mycket om mina åsikter att du kopierar mitt svar till MIN syster och lägger ut i din blogg.. ett svar som du överhuvudtaget inte har NÅT med att göra!

När man slutar bli bättre, slutar man även att vara bra...
Jag står fast vid min åsikt att det finns ALLTID nåt att förbättra! Gå ner ett kilo eller två, peela bort död hud, bli bättre på jobbet, vara snällare mot gamla tanter. Det finns en mängd saker att förbättra så varför skulle jag nånsin nöja mig med det jag har?
Personligen kan jag gå ner några kilon, jag kan bli en bättre medmänniska. Jag kan även köpa finare kläder och förbättra mig på jobbet!
Jag anser att jag får ha vilka åsikter jag vill, försök inte proppa på andra era åsikter!
Jag har hört bra nog mycket dummare saker än det jag själv har sagt måste jag säga. Trampade jag på en öm tå?
Om du var helt och fullt nöjd med dig själv hade du inte blivit så upprörd!!

JAG har skaffat MIN blogg för att jag ska få skriva om vad jag vill. Min syster har skaffat SIN blogg för att hon ska få skriva vad hon vill. JAG får kommentera det MIN syster skriver utan att du ska lägga dig i och kalla nån annan för dum!

Om man är nöjd med sig själv blir man tydligen lyckligare, gladare och så lever man längre! Vad bra. Alla överviktiga - lyssna på det rådet. Bara ni är nöjda med era 300 extra pannor så lever ni längre.. That´s it. Käka på donken varje dag.. För bara ni är nöjd med er själva så kommer ni leva längre!
Min åsikt ÄR. Om du går ner i vikt så lever du längre, för det är vansinnigt farligt för hälsan att vara överviktig. Det är en av sveriges vanligare åkommor nu för tiden, vilket är förjävligt.

Nej, det jag skrev är inte det dummaste jag nånsin hört. Men ditt inlägg kan eventuellt vara det!

Du bör eventuellt ta bort din länk till mig.. hur hamnade den ens där i första hand?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du e ju bara bäst! :) Håller med om vartenda ord, och då är jag dessutom gammal å vis!

2007-11-19 @ 19:15:25
Postat av: Lina

Hahaha! Ja du är ju visa lotta. Så därför bör alla lita på dig! =).. Syns imåra!

2007-11-19 @ 19:58:29
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0