Dessutom..

är det jävligt fegt att skylla övervikt på grov benstomme.
Jag kommer aldrig att kunna bli mager, men fettprocenten ligger på 23,9.

Och du! Jag är bara glad att jag stog emot lusten att spotta dig i ansiktet där du stog med ditt belåtna jävla flin och säger att det bara är en kompis! Det skiter väl för fan jag i! Jag vill inte ha nåt mer med dig att göra, och du kommer varken att träffa mig eller Salka mer.

Sen hatar jag dig in jävla trängkärring. Om du ska tränga dig in i bussen och vara först hela jävla tiden så får du för fan sätta dig ner när du kommer in i bussen istället för att stå med din jävla väska och blockera för oss andra som faktiskt kan bära våran egna väska. Ni som inte kan bära era egna saker och blockerar gången borde gå in sist! GÄLLER ÄVEN NI SOM BETALAR KONTANT!!!
Sen var det en annan kärring med jävligt risigt hår som försökte tränga sig i busskön. Men för det första. Sluta permanenta dig, för det ser förjävligt ut. För det andra så kan du göra en inpackning och försöka rädda skiten du redan har förstört!
Och sen för det tredje! Om man har kryckor så behöver man faktiskt inte vistas på busstorget. Eller om du promt måste åka buss hem så kan du gå in en annan väg än den som jag tänker gå. För jag tänker minsann inte gå som en jävla snigel bara för att du på nåt vis har lyckats bryta benet! Fli dig ur vägen!!!!
Och sen för det fjärde. Allt blir så mycket lättare att läsa om man behärskar konsten att stava och att använda punkt. Eller så kan man iallafall försöka bygga upp meningarna på rätt sätt..
För det femte så har jag en äcklig köttbit (läs skinnbit) på tummen som stör mig. Det gör skitont och den är i vägen. Idag när jag hittade en jävla slyna i min förra lägenhet och blev väldigt stressad så knopprade jag upp skinnbiten ännu längre så nu kommer det dessutom bloood!
För det sjätte vad jag tvungen att använda mina sista 73 ören på mobilen för att ringa Lovisa och böla så nu kan jag inte ens snålringa till nån längre!
För det sjunde så har nästan allt mitt löshår ramlat av så det ser bara extremt tacky ut nu!
För det åttonde så har jag inte hittat nån lägenhet än, och måste jag åka buss en månad till med alla trängiga människor så DÖR jag. Jag LÄGGER MIG NER OCH DÖR!!!!

Funderar starkt på att alkoholisera mig. Kan nån ge mig svartsprit så jag dör? För jag har nämligen INGENTING att leva för längre! Det är ingen mening att nån köper några julklappar åt mig. Dom kommer inte att komma till användning, för jag tänker ta livet av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0