Bloody Booz!

17,22
"Tja... Har nyss vaknat och släpat mig till soffan... vad fan hände igår? Tror jag ska spy lite... Hur har det gått för du då?"
Ja, och ska sanningen fram så var det en jävligt bra fråga. Tror att vi blockade till bra nog igår. Sladdade omkring på  hala klackar i snön. Först det där farligt billiga på G3. Sen rasslade vi in på Mark Twain en sväng. Nu såhär i efterhand kommer jag även ihåg att det  var en vakt som drog med mig och Lovisa ut och frågade hur mycket vi hade druckit. hahaha. Sen sladdade vi vidare på Olearys.. Mkt märklig kväll..

Dagen har i övrigt ägnats åt att flytta. Mamma tyckte att jag luktade läckert. Gammfylla.. Sen har jag varit klen mest hela dagen. Var till Eva och Lars och åt nu vid sex-snåret. Drack en martini och en cider. Så nu känns det i ärlighetens namn lite bättre. Och snö har vi. Jihoo! Hoppas att den har anständigheten att ligga kvar. Salka tycker att snö är smaskens!

Jag ska samla lite kraft och försöka göra nånting åt styggelsen till blogg som jag har. Jag fattar fan inte hur man gör.
Nu ska jag fortsätta spela yatzy, som för övrigt inte heller går särskilt bra.

Älskar och saknar dig Niklas så att det gör ont. Kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0