......

Jag orkar inte ljuga längre. Varken för mig själv eller för dig. Jag orkar inte vara nån jag inte är. Jag orkar inte spela glad och trevlig och rolig när jag håller på att gå sönder av ångest! Låt mig vara ifred. Jag orkar inte med mer falska förhoppningar. Jag orkar inte intala mig själv att det är du och jag. Jag orkar inte försöka skjuta upp problemet, bara för att jag inte ska bli ledsen nu. Jag SKA vara ledsen nu. Jag ska vara jätteledsen, och du ska inte höra av dig. Jag kommer inte höra av mig. Idag var det sista du hörde från mig. Jag vill inte längre!
Om jag inte får dig på det sättet jag vill, så vill jag inte ha dig alls. Jag älskar dig men jag kan inte nöja mig med att vara bara din kompis.
Jag klarar inte av känslan att vara nära dig, men ändå så långt ifrån. Jag känner att du inte känner längre! Att du inte känner nåt för mig längre.
Lämna mig i fred nu. Jag måste vara själv.


Men mitt hjärta är trasigt och det är bara du som kan laga det... Allt jag önskar mig i julklapp är du!

ingenting i det här livet som är värt nåt, kommer lätt..


Kommentarer
Postat av: Frida

håller me full ut vännen...kom till sundsvall så ska vi glömma! Me love you!

2007-11-30 @ 09:03:20
Postat av: Ida

lina, det är jobbigt att läsa.. en klen tröst men det blir alltid bättre, life goes on.. stor kram från oslo!

2007-12-01 @ 00:35:51
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0