Obra

Det går inte bra alls för mig att skriva med naglarna.. Hoppas det ger med sig snart.
Har av misstag lyckats publicera två inlägg med bara rubrik, men jag tror att jag fick bort det..

Kan jag få fråga dessutom varför det bara är SKIT på teve såhärdags.Vi som inte är hemma tidigare än så här då? Ska vi behöva se massa skitserier som är äldre än gatan, eller alternativt dåliga sci-fi serier. Jag hatar sci-fi! Smacka på Miami Ink eller Scrubs hela natten och jag ska sluta gnälla.. så länge.. så gnäller jag!!

Oj nu hittade jag värsta kortkommandot, undra vad jag tryckte.
Hittar dessutom inga bra sidor att snoka på..

Ramlösa blåbär kallar.. den är ny! Och den var good! Jag fick låna pappas kort... =) Jag är luurig

Imorron blir det utgång med Saya och Stefan! Skoooj

jag kan eventuellt vara världens mest ointressanta människa.. funderar på om det kanske inte är alla andra det är fel på.. Kan det vara så att halva jordens befolkning är cp bara för att jag tycker det eller sitter det hos mig?
Nej, jag tror nog att jag är den som har rätt, och att resten är störd! ja, jag vet att det sticker i mångas ögon, men det är så jävla svårt att vara ödmjuk när man är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0