Tjorv.

Nu försöker jag få till en fin blogg här, men det funkar inte för jag har insett att jag inte har en blekaste aning och hur man gör. Det gör mig frustrerad. Mkt frustrerad!

Det var en tjej som hälsade på mig som om hon kände mig väldigt väl idag... Mkt märkligt. Jag undrar vem det var. Tack och lov så hälsade jag mycket glatt tillbaka då jag först trodde att det var tove. Men sen insåg jag att hon hade både för rakt och för ljust hår.. och att hon knappt var lik. Men vem var den mystiska människan som hälsade på mig? Är vi vänner? Har vi blivit vänner när vi har varit full? Har jag klippt dig? Har du legat med min pojkvän? Har Salka hälsat på din hund? Brukar vi träna samma pass på jocks?(skulle väl förmodligen inte hälsa då iof... kanske inte om hon legat med Niklas heller...?) Mkt märkligt.. 

Niklas verkar sorgligt nog inte komma hem.. och klockan är allt för mycket för en arbetande kvinna..
Imorron ska jag säga upp mig från städningen. Jobbigt.. men det är helt enkelt inte värt det. Nu ska söndagarna återigen spenderas med att vara bakfull, och inte med att städa! Och duuuuu hörde mig!

Jag och Lovan kom på idag att man dricker allt för lite sprit. Det är därför vi spyr varje gång vi dricker. Annat var det när man var arton och drack onsdag, fredag, lördag varje vecka. Trist att de tiderna när man var en baddare på spriten är över. Men, nu när jag ska säga upp mig från städningen (som sagt) så väntar en del spritträning. Nån som är sugen!? Jag och syster funderar på om man borde ha ett tequilarace. Det borde väl öka toleransen va? Kanske när hon har flyttat in till stan kan vara lämpligt. Kanske en grogg hos pappa Mårten i helgen vore på sin plats. Kanske man ska ta en öl varje dag efter jobbet? Eller blir det inte träning och man inte är full? Kanske borde man dricka varje fredag och börja varje lördag med en återställare. Jag har aldrig nånsin klarat av att ta en återställare, men nån gång måste jag ju lära mig! Det blir fredag, lördag varje vecka nu framöver! Måste kommer i samma fina form som för två år sen! Har jag blivit gammal? Dags att spritträna! yeiii! Detta rimmar mkt illa med min viktnedgång, men jag har faktiskt inte tagit hissen upp till lägenheten en enda gång! Och DET mina vänner... det är vardagsmotion! Jo jag tackar jag. Dessutom tränar jag och Lovan nu och blir stor och stark. imorron är det Body Pump på schemat som bekant. Sen är det bara att vara redo för 4 dagars smärta. Ska lasta på lite mer imorron så jag blir lite halvt invalid. Det kan vara spännande att se om man kan ha ondare än sist.
Snart kommer jocks höstschema, och det var ju grevens tid måste jag säga. Sommarschemat är allt för snålt tilltaget och det lämpar sig inte med min viktnedgång.
Dagens middag har bestått av en pajbit med MKT lite vaniljvisp, några cashew med choklad, en muffins och lite sockerdricka.. går man ner i vikt då? wäää

Nu ska jag tvätta bort gammalt smink och sen ska jag och min hund gå och lägga oss och kramas hela natten eftersom inte husse är hemma och kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0