21/10 2016

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Oktober har varit jobbig. Mycket roligt men stressigt. 
Första helgen var jag i Stockholm på color zoom. Mycket skoj. Mycket ny inspiration inför nästa års tävling. Också glad att jag inte vann den gången när jag ändå var uppe för diskussion. Jag tror att jag hade blivit mycket mycket chockad om jag hade kommit iväg som tävlande på det här eventet utan att ha sett det förut.
Jag trodde att jag hade tävlat klart, men jag kände att jag inte har det. Nästa år går jag för vinst, och nu vet jag hur jag ska göra.
 
Helgen efter - dop. Helgen efter det - Malins fest (svinroligt). Den här helgen - lite jobb på gymmet ikväll. Nästa helg - jobb på salongen. I November tänker jag ha på mig mjukbrallan och ta sovmorgon och inte göra något. 
Kanske att jag skulle ha tagit itu med min träning. Har ju ett vasalopp att åka i Mars.
 
Mest besvärligt är att jag känner mig stressad. Trodde att jag hade obegriplig ångest, men när jag pratade med Lovisa förstod jag att det nog inte var ångest, det var nog bara stress. Men jag tappar minnet (värre än vanligt, jag hade ju inte direkt så mycket att spela med från början). Kommer jag på något jag ska säga så måste jag säga det på en gång, annars glömmer jag bort det. 
Glömmer matlådan, glömmer plånboken, glömmer vilken dag jag ska vara på service med bilen.
 
Framkallade bilder också, och all Salkaångest bara sköljde över mig igen.Trodde att jag hade stoppat in den sorgen på något bra ställe, men det hade jag inte. Imorgon är det 4 månader utan vovve. Egentligen har jag nog varit stressad sen hon försvann. Det börjar bli tröttsamt.

Kommentarer
Postat av: Peppis

❤️

2016-10-22 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0