Utmanad!

Blev utmanad av Persa...

Tre saker jag gör när jag vaknar:
* Snoozar allt för länge
* Pussar Salka
* Stänger av väckarklockan och går och lägger mig igen

Tre saker jag måste ha under dagen:
* Snus
* Mat
* Socker 

Tre personlighetsdrag på mig:
* Elak
* Bitter
* Galen

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
* Träna
* Alla underbaringar 
* Dricka sprit

Tre saker jag är rädd för:
*  Spindlar. Dö era jävlar!! Ta bara och dö
* Hajar
* Kanske rädslan själv..

Något jag drömmer om:
* Gifta mig med Brolle
* Vinna på bilbingo ( fast jag har slutat )
* Få det jag vill ha..alltid

Tre personer jag utmanar:
* Syster
* Masaa
* Evelina (om inte du ligger och föder barn.. då är det okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0